BÖRJA PÅ NYA IDÉER


Igår hann jag inte alls att börja teckna någonting nytt för det tog lång tid att fixa till hela mitt rum men nu är det mega snygg överallt.. men de lär ju inte vara så länge om jag känner mig rätt. Men nu tänkte jag iallafall börja skissa på en ny teckning så får vi se vad det blir av de.

Btw, angående tävlingen så är det ingen än så länge som skrivit en text till bilden så jag bestämmde mig för att göra om tävlingen! Jag skrev dit en text själv så nu tävlar man om att vinna den så som den är och alla som har kommenterat inlägget hitills har chans att vinna den. Tävlingen hittar ni HÄR och den avslutas imorgon 21:00.


Rolig blogg!

Allt bra? :)

2011-12-18 // 16:00:22

Vill du bli Veckans blogg? då borde du klicka på länken under och anmäla dig! :D



http://lovefoundlove.blogg.se/2011/december/vinnarna-i-veckans-blogg-ny-omgang-v50-.html



/LOVE FOUND LOVE♥

Ps: vi hoppas på att få över 100 deltagaren denna gången

2011-12-19 // 13:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback