BUBBLARE NR 6 - LIEEYA


Igår fick jag syn på att jag låg som bubblare nr 6 om man klickar på kategorin konst. Gud så roligt och glad blev jag.. många kanske inte tycker det är någont speciellt men för mig betyder det mycket. Och jag ligger även kvar på samma plats idag, super roligt! Så får vi se hur länge det varar..


» Malin

Hej! Vad roligt, grattis till dig, jag skulle också blivit jätteglad!

Jag gillar din blogg, du är duktig! :)

Kram

2011-12-17 // 15:06:59

Grattis! Är så glad för din skull :D <3

2011-12-17 // 15:14:48
» kiba

Grattis! Jag har varit på bubblare än gång, jag hoppas jag hamnar där med också igen. :D



Har bytt blogg om du undrar, den andra har jag som website nu och..kiba.blogg.se som min konstblogg. :)

2011-12-17 // 16:32:35

Kul! å titta där e jag på nr 5 ;) det hadde jag missat :p fasten jag har jue vatt bubblare några gånger nu :p

2011-12-19 // 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback