EN LITEN FÖRÄNDRING ÄR ALLTID BRA


Nu är det snart ett nytt år.. och jag kände att det var hög tid för en lite förändring så idag klippte jag min lilla snelugg till en vanlig lugg. Har haft det ett par gånger förut och nu kände jag att det var tid igen, så får vi se hur länge det blir. Här på bilden sitter jag iallafall och myser med min nya morgonrock jag bla fick av mamma i julklapp igår. Visar den bättre sen tänkte jag. Idag ska jag bara mysa och ta det lungt!


» kiba

Morgonrocken ser väldigt skön ut. :D

2011-12-25 // 15:08:58

hoppas att du har haft en riktigt bra helg! :)

2011-12-26 // 01:11:43
» Saida

sv; hejsan!♥♥ , jätte snygga täkningar!!♥♥ kan du typ visa några tips på bloggen?? vill gärna lära mig litte:D♥♥

2011-12-29 // 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback