INTE HUNNIT BLOGGA NÅGONTING IDAG

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat någonting idag men har helt enkelt inte hunnit. Har varit iväg
nästan hela dagen och försökt få tag på lite julklappar och sedan finns det ju tyvärr andra saker man måste
handla och ha hemma för att leva. Men imorgon kommer jag blogga som vanligt igen!

Btw, tänkte slänga ut en tävling på bloggen imorgon.. så missa inte det
Bjuder på en härlig bild från We It


» kiba

Wow snygg. _

Åh, ifall du undrar var min blogg, jag tog bort den. 2 anledningar:

1. Jag spenderar för mycket tid vid den

2. Jag vill inte spendera tid på en blogg när jag ska snart skaffa lägenhet & få ett nytt jobb.



Men min youtube tar jag inte bort, jag är ju så nära att uppfylla min dröm. ^^



Jag som hade bloggen: http://wolfkibas.blogg.se

2011-12-10 // 22:26:43

Vilken otroligt mysig blogg !

kika gärna in på min om du har lust. hihi :)

2011-12-10 // 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback