LÅTA PENNAN JOBBA & FANTASIN FLÖDA


En bild från när jag satt och fixade senaste bilden "Be your own kind of fashion" i photoshop. Idag hade jag tänkt börja lite smått på en ny teckning, bara låta pennan jobba och fantasin flöda för fullt så får vi se vad det blir av de hela. Men först tänkte jag göra två ögon, ett där jag skuggar med mina nya stompfar och ett där jag använder
de gamla sättet pappersnäsduk bara för att se hur skillnaden blir.

Btw, det var besöksrekord igår igen på bloggen - riktigt roligt! Och jag fick jätte
fina kommentarer om min senaste teckning, tusen tack alla


» M*

- lugnt!

2011-12-05 // 13:08:18

Glad att höra att du fick många kommentarer, och besökarrecord igår. :D

Jag hoppas du får fler läsare, mina tittare på youtube ökar. ^^

2011-12-05 // 13:17:14

lycka till!

2011-12-05 // 14:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback