MIN TECKNING ÄR FÄRDIG

(Bild: Min senaste teckning som jag har visat lite smygtittar på är äntligen färdig
och ligger nu uppe på min Facebook Fanpage)

Idag har jag suttit och fixat med de sista på min teckning och tillslut blev jag klar och mycket nöjd över slutresultatet. Den blev inte alls som det var tänkt men det var ju kanske tur de eftersom jag tycker så himmla mycket om den som den är just nu, och jag hoppas att ni också gillar den. Under dagen imorgon kommer teckningen plus miniatyr bilden i menyn att komma upp här på bloggen, kan/vill du inte vänta? Klicka då på ikonen för facebook i menyn och gilla min fanpage.


Äntligen kan jag kommentera, skulle läsa det här inlägget på morgonen men mitt internet strular! -.-



Jag kommer klicka på gillaknappen på din sida! ^^

2011-12-04 // 16:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback