STOMPFAR - TRE OLIKA STORLEKAR

(Bild: Mina första stompfar, längtar tills jag börjar använda dom)

I alla år som jag kan minnas så har jag fått någonting som heter 1 till 24 av mamma. det börjar den första december och slutar den tjugofjärde, julafton. Därav "namnet". Detta är sista året jag får det och i dagens paket så fick jag mina allra första stompfar i tre olika storlekar; 1,3 & 5. Jag ser verkligen framemot att få använda dom dels för att se om de verkligen är så bra som alla säger. Och anledningen till varför jag inte har haft några
stompfar är för jag har precis börjat rita och bara ritat i tre veckor.

Jag kommer att berätta sen när jag har använt dom vad jag tycker om dom, vet dock inte när det händer
men det blir nog börja på en ny teckning någon gång nästa vecka.


» ia

Kul att du börjat rita! Det är en fantastisk hobby (:

Själv brukar jag använda vanliga bomullstops istället för stompf, för jag tycker stopfar är så hårda.



Lycka till med ritandet! (:

2011-12-05 // 19:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback