HAR STÄDAT UNDAN LITE

(Före: Så här såg mitt skrivbord ut innan idag. Helt kaos, men det är inget ovanligt för jag är en slarvig person men till och med jag har gränser så jag bestämmde mig för att städa och snygga till de. Dels för det är här jag sitter och bloggar och det är även här jag sitter och skapar mina teckningar vilket är helt omöjligt i detta kaos)

(Efter: Så här blev det efter jag städat och fixat. Jag snyggade till så mitt skrivbord ser lite profssigt ut nu när jag ska fortsätta teckna. Kommer lite bättre bilder lite senare eller imorgon på vad jag använder mig av när jag ritar)


Blev mycket bättre och ser bättre ut nu när det är städat. ;)

2011-11-28 // 20:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback