OUTFIT A´LA LIEEYA

Har suttit och fixat ihop denna outfiten mest för skojs skull. Detta är någonting jag absoult skulle köpa och ingenting av det är särskilt dyrt ihäller vilket är ett stor plus i kanten. Jag älskar att skapa outfits, nu ska jag berätta var du kan hitta allt.

- Tygkassen går tyvärr inte att köpa någonstans iallafall inte med det trycket
på eftersom det är jag som har gjort trycket, photoshopade ihop
det och blev mycket nöjd med resultatet.

- Jeans, finns på H&M för 249:- (REA! Ord, 399:-)
- Skor, finns på H&M för 399:-
- Lale tube top, finns på Gina Tricot för 99:-
- Läppstift, MAC - Saint Germain


Snyggt!

Toppen är grymt sexig. :D



Btw, har börjat följa din blogg, du är asgrym på att teckna.

2011-11-28 // 00:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback