Behöver er hjälp!

Jag behöver verkligen er hjälp, jag håller på med en tavla där det ska finnas bla en text på men jag kan inte bestämma mig för vilken av de tre texterna här nedanför jag ska använda mig av så det skulle vara jätte snällt om ni kunde rösta på den ni tycker. Vill tyvärr inte avslöja mer om tavlan men jag kan säga att hörlurar finns och det har med musik att göra. Så vilken text tycker du jag ska ha?

VILKEN TEXT TYCKER DU?

  • Headphones on.
  • -----Earth off.
  • Headphones on. 
    -----World off.
  • Headphones on. 
    -----Everything else off.

Acepolls

More polls: UEFA Låna pengar Free online polls



Kör på Music on, world off istället. ^^

2012-04-04 // 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback