Designat och sytt min egna tygkasse


Det är detta jag sysslade med för en månad sedan, att sy själva tygkassen gick ganska fort. Jobbade några timmar om dagen med den i tre dagar sedan var den klar. Men sedan har det tyvärr tagit lite tid innan trycket väl kom på den, för ville ha någonting jag hade gjort men tyckte ingenting passade med de gröna detaljerna i tygkassen. Men så fort jag hade blivit klar med min målning "Dancing through life" så visste jag att det var de jag ville ha som tryck på kassen. Så igår blev den äntligen helt klar och jag är super nöjd med allt. Man kan stänga tygkassen med hjälp av de gröna flikarna ni ser, har bankat i tryckknappar. Måste säga att jag blev extra nöjd med den idén både snyggt och praktiskt.


Jättesnyggt! :D

Jag gör tryck på linnen & t-shirts och du har gjort på en tygkasse, som du t.o.m. har sytt på egen hand, fast såklart med din morsars jobb med. :)

2012-04-26 // 15:50:44

Gud vad snyggt det blev med det trycket till de gröna detaljerna! :)

2012-04-26 // 16:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback