Det har hänt en hel del


Som ni ser har det hänt en hel del med målningen, kan ju knappt tro att det är samma men det ville inte riktigt som jag igår så därför bestämmde jag mig för att göra bakgrunden helt annorlunda än vad jag hade tänkt från början. Tycker den blev rätt cool endån?! Tror att bakgrunden är färdig så nu blir det att fixa dit movitet, kan inte riktigt bestämma mig om jag ska göra det jag hade tänkt eller inte.


fantastiskt härlig bakgrund. Jag tycker alltid att det är så svårt att få till den lite spretiga känslan (spretig är positivt här).

Bra jobbat! =)

2012-04-17 // 09:12:48

Svar till Anonym: Tusen tack, vad roligt att höra! Jag älskar själv när det är spretigt lite här och där. / Lieeya

2012-04-17 // 11:20:05

Älskar verkligen bakgrunden du har gjort!! Riktigt snygg. Ser fram emot att få se vad det är för motiv du ska göra :)

2012-04-17 // 11:23:17

jättefint!::)



Vi vill tipsa om att du nu kan vinna konst och design från vår webshop! Vinnaren får även en stor publicering på bloggen.



Gå in på:



http://geminaarts.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-webshopen.html



om du inte gillar såna här kommentarer ber vi om ursäkt!

2012-04-17 // 12:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback