Ni är helt underbara!

Först vill jag börja med att tacka er alla som inte har gett upp hoppet om mig utan kollat min blogg varje dag, det betyder enormt mycket fast jag inte uppdaterade någonting på ett par dagar. Ni är helt underbara!  Jag behövde tid att tänka och lägga bloggen åt sidan och inte känna mig helt värdelös varje gång jag gjorde ett onödigt inlägg. Jag har tänkt en hel del och kommit fram till ett par saker som jag tror kommer fungera, eller.. jag hoppas det iallafall. Tyvärr så pressar jag mig själv till att leverera hela tiden och nu orkar jag tyvärr inte det längre, inte på samma sätt iallafall för all min inspiration försvann och allt jag gjorde blev bara fult och såg misslyckande ut.

Jag har kommit fram till att det jag älskar allra mest är att måla så därför har jag bestämmt mig för att det är det jag ska satsa på att utvecklas inom. Det kan ju såklart hända att det dycker upp någon teckning då och då men inte mer. Jag kanske ändrar mig om ett tag men just nu känns detta som de rätta beslutet. Jag ska försöka uppdatera bloggen minst två gånger om dagen men kanske inte lika mycket som innan. Det är så det ser ut för att jag inte ska pressa mig själv och det låser sig igen. 
Tack för ni läser min blogg och för att ni stöttar mig, betyder massor ♥ ♥ 

Bild från We Heart It 


Du kan ju blogga när du vill. Jag skriver något om jag har något att skriva om, men också när jag har tid. :)

2012-04-05 // 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback