Nya canvasdukar och lite annat



Mina canvas dukar började ta slut nu så igår var jag iväg för att köpa nya. Man vet ju aldrig när inspirationen flödar och då gäller det ju att man har allt hemma. Så jag var som sagt iväg igår och köpte fler. Har äntligen hittat det perfekta stället att köpa det på, tar ju tid innan man hittar ett ställe som man tycker bäst om. Så det blev tre stycken 50x50, en 30x90 och en 30x30, sedan hade jag hemma tre stycken 40x40 och en 30x80 så tror jag har så det räcker ett litet tag iallafall.

Jag passade även på att köpa fler akrylpenslar, man kan inte ha för många sånna! Jag köpte också en vit permanent penna och en 100 ml vit akrylfärg eftersom det är den vita jag använder mest för man kan blanda till ljusare nyanser. Så nu är det bara till att måla på 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback