Precis lackat min senaste målning


Har precis lackat min senaste målning "Dancing through life" så ska försöka hinna lägga ut den bland de andra originalmålningarna snart, jätte roligt att så många tyckte om den! Om ni håller koll på min twitter ruta här till höger så har ni sätt att jag beställde min ritplatta igår, hoppas verkligen jag får den imorgon. Har bestämmt mig för att jag ska bli grym på det, haha! Vi får väl se hur det går med den saken, ska ge det massa försök iallafall.


åh vilken mysig liten målarhörna!! nu var det nån som blev avundssjuk...;)

2012-04-25 // 18:48:00

jättecool tavla!

2012-04-25 // 18:48:30

svar: haha den är nåt iaf, jag måste hålla mig på mitt lilla skrivbord... har inte ens ett sånt här stort staffli xD ;) men ska nog köpa ett, vad kostar såna?

2012-04-25 // 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback