Vilken text är bäst?

Jag behöver er hjälp igen, jag frågade igår vilken text ni tyckte bäst om och texten "Headphones on. World off." vann stort men så fick jag en kommentar av en tjej som tyckte jag skulle skriva "Music on. World Off", och jag fastnade mycket för den texten men kan inte bestämma mig för vilken av dessa två jag ska ha så därför frågar jag er. Vilken text tycker du är bäst?

VILKEN TEXT ÄR BÄST?

  • Music on.
    -----World off.
  • Headphones on.
    ----- World off.

Acepolls

More polls: polls & Surveys Låna pengar Free online polls


Jag har nu kollat hur ni har röstat och 52,38 % (11 st) röstade på - "Music on. World off." 47,62 % (10 st) röstade på - "Headphones on. World off." Så detta betyder ju att vi har en vinnande text som vann med en röst och det är "Music on. World off". Tusen tack alla ni som röstat 


Jag röstade på "Music on. World Off." vilket jag såg de flesta gjort också :) Anledningen att jag valde det citatet över det andra är för att jag sett "Headphones on. World off." skrivet på flera andra ställen, och då kan det finnas risk för att nån reagerar på det och onödigt vis ska kalla dig för ett och annat... "Music on. World off." har jag inte sett stå skrivit någonstans. Bara så du vet <3

2012-04-06 // 01:18:25

Kul att du gillade förslaget! :)

Min pojkvän brukar säga det när han drar på sig hörlurarna, så det var det jag fick det ifrån.

2012-04-07 // 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback