Dark eyes and really red roses


Har skuggat färdig hela teckningen nu, tyckte jag fick till det ganska bra så det är skönt. Nu ska jag bara fylla i rosorna med färg en gång till sedan är teckningen färdig så förhoppningsvis kommer den upp på bloggen ikväll, annars så imorgon någon gång.


Ja skulle bli jätteglad om du hade mig som länk på din blogg! tack så jättemycket blev jätteglad när jag läste ditt svar till mig :D

2012-02-24 // 21:01:43

hej! jättefin blogg!

har startat "Veckans Blogg" på min blogg.. & jag har ca 500-1000 läsare om dagen, så jättekul om du ville vara med & tävla!



ha en bra kväll! kram!

2012-02-24 // 23:29:13
» LIENE

Ser snyggt ut. Du ritar bra!

2012-02-25 // 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback