Det kan jag inte hålla med om

Har fått en del som tyckte denna var likt Kan Dee´s och det kan jag väl inte direkt hålla med om. För det första så har jag klistrat och format mitt hjärta med massa papperbitar med text på och sedan färglagt det och stängt färg ovanpå. Jag insåg dock att vi har samma namn och hade jag vetat det hade jag valt ett annat men samtidigt så var det "Spread Love" som var det första jag tänkte på eftersom det är alla hjärtans dag. Jag tycker inte alls dom påminner om varandra förutom då att båda är format som ett hjärta och det är samma text i dom. Vill iallafall få fram att jag inte försöker kopiera Kan Dee eller någonting, lite synd att det har framstått så.


Jag tycker att det var bra att du gjorde detta inlägget, men jag tycker faktiskt att din är lite mer fantasifull! :)

2012-02-14 // 19:31:16

Inte lika lika. Men båda hjärtan och samma text. Men var och en på sitt eget fantastiska sett. :D

2012-02-14 // 19:59:17
» Ellen

De är inte lika förutom texten som du säger, men jag gillar din mer du är duktig med färger :)

2012-02-15 // 19:56:56
» emma

tycker inte heller det är att härma! ett hjärta är väl en hur vanlig symbol som helst, och uutrycket Spread Love är lika vanligt det. Tänk så många hjärtan det finns där det står Love i, etc. Töntig att ens påpeka.

2012-02-18 // 00:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback