Detta gör mig glad


Bloggen jag tipsade om igår (Ckrets) följer jag nu mera via bloglovin´, så när jag fick syn på detta för en lite stund sedan blev jag riktigt glad! Vad roligt att ni besökte hennes blogg och hemsida igår, då borde ni alla hålla med om att hon är en underbar konstnär!

Förlåt för jätte dålig uppdatering igår men jag stod i köket nästa hela dagen igår och lagade mat, tre rätters middag faktiskt, jag är utbildad kock så att laga mat är också en stor passion. Men idag kan jag lovat att jag ska ägna all min dag åt bloggen och min konstnärliga sida, teckningen lär komma upp på bloggen idag - det lovar jag!


Utbildad kock! Du har fler talanger tösa :)

Jag älskar att vara kreativ även i matlagningen! Vad lagade du för gott. Alltid kul med ny inspiration. Förrätter är svårast att hitta inspiration till tycker jag.



Hoppas det smakade! :)



Med vänlig hälsning, Sandra, Ckrets.

2012-02-26 // 02:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback