Happy Face


Jag blev så glad när jag först ser att min senaste teckning ligger tre under popolärt/konst, hur roligt som helst och jag har fått fina kommentarer av er som verkligen betyder massor. Och Sedan får jag också syn på att jag ligger som bubblare nummer fem idag, också riktigt roligt.. ett tag sen jag var med på den listan.

Tyvärr kommer jag inte kunna uppdetera bloggen särkilt mycket idag för ska som sagt iväg idag, dels för att köpa min nya älskling (skrivare jag visade igår) och dels för att fixa lite annat. Jag ska försöka ta igen allt det imorgon då jag har tid att blogga som vanligt.
Jag vill önska er alla en trevlig helg


» kiba

Vad kul! :D

Det är kul att höra att det går bra för dig.



Jag hoppas det är fler som kommer följa dig via youtube med, för du står på min lista bland bra youtubeanvändare! :)

2012-02-17 // 12:21:16

Heja heja!

2012-02-17 // 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback