HÄR KOMMER LITE LIEEYA NEW´S


Som ni ser så finns inte längre "Lieeya New´s" i meny till höger, men bara för det betyder det inte att jag inte har några. Jag tänkte jag skulle meddela lite saker som kommer hända här på bloggen. Imorgon tänkte jag att jag skulle spela in en ny video, länge sedan jag gjorde de nu och jag har ju köpt ett ställ till min kamera för att de skulle bli bättre och de ska invigas imorgon. Kom gärna med förslag på vad ni vill se att jag tecknar! En annan sak som kommer hända (börjar nästa vecka) är att jag ska starta ett nytt projekt, denna gången blir det att måla med akryl- Svart/Vitt med en klick färg. Tre liknande målningar på sju dagar. Anledningen till att jag säger sju dagar är för det tar längre tid att måla men om jag känner att jag blir färdig snabbar kan tidigen ändras.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback