Hela alfabetet på en vecka


Förra torsdagen skrev jag att jag skulle haka på "Hela alfabetet på en vecka" fast på mitt sätt. Så istället för att ta bilder på bokstäver så skulle jag ta bilder på en sak som börjar på den bokstaven. Här ovanför kan ni se hur det gick för mig. Ibörjan var det ganska lätt men när man kom till bokstäver som W, X, Y och Z blev det lite svårare. Här kommer iallafall alla saker jag tagit bilder på:



Skit bra och snyggt gjort!

Jag hängde med dig på denna faktiskt, så kolla mina bilder om du vill och säg gärna vad du tycker :)

2012-02-16 // 20:21:36

SV: Tack! Ja de tycker jag verkligen att vi kan göra, de blir lite roligare då! :D

2012-02-16 // 22:26:56
» QUI

nice ju! :D

2012-02-17 // 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback