Kan du berätta om ditt namn, Lieeya?

En läsar fråga:
Kan du inte berätta lite om varför du kallar dig för Lieeya, hur man uttalar det och så?

Svar: - Jag minns tyvärr inte riktigt hur jag kom på namnet Lieeya, men jag vill ha det till att jag gick in på -denna sidan- där man kan få reda på sitt elf namn och där började jag blanda mitt riktigt namn Jasmine med lite olika för att se om jag kunnde få fram något jag tyckte om och då minns jag att två "namn" kom upp där ett av dom var Lieya och då gillade jag det direkt men bestämmde mig för att lägga till ett e till i namnet så att stavningen blev Lieeya. Jag gillar namnet, det är udda, inte för kort och inte för långt namn och ett namn man kommer ihåg hoppas jag.

- Hur man uttalar Lieeya har jag tänkt på många gånger och det hade varit roligt att veta hur ni uttalar det. Man kan både säga: Lieja och Liiija (svårt att skriva som man uttalar det, men hoppas ni fattar). Så ni får jätte gärna skriva så som ni uttalar det! Eftersom jag kallar mig för Lieeya i konstvärlden så är det såklart det jag skriver överallt på det jag gör och jag kallar mig det på de flesta ställen, jag att ni ska veta vem Lieeya är och inte vem Jasmine är. Hoppas detta svarade på de du ville veta, annars är det bara till att fråga mer 





Jag har alltid undrat om jag utalade ditt namn rätt, och det gjorde jag. :)

Lieeya låter lite som en...älva typ, fe-aktigt! ;)

2012-02-20 // 12:45:11

Glad att jag kubde hjälpa till. Du har valt ett väldigt fint namn. Fin bild också. Allt är fint=)

2012-02-20 // 13:46:39

Sv: Lieya! :)

2012-02-20 // 14:14:52

SV; Tack snälla! =)

2012-02-20 // 15:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback