LIEEYA HAKAR PÅ MEN PÅ SITT SÄTT

Som ni kanske vet så körde de en lite utmaning på instagram förra veckan (jag har dock inte instagram men såg att flera bloggare hade hakat på och gjorde detta), "Hela Alfabetet På En Vecka", så från och med nu tänkte jag själv köra det men på mitt sätt så jag tänkte inte fotografera bokstäver utan jag tänkte istället ta bilder på tex ett hjärta för bokstaven H, jag har redan börjat med detta och nästa torsdag kommer ni att kunna se alla bilder samlade. Låter detta som en rolig sak? Haka gärna på och gör det på Lieeyas sätt, kommentera gärna om ni själv tänkter köra detta.

(Eftersom jag inte har instragram så tar jag alla bilder med en vanlig digitalkamera)


Bilden är tagen från Smäm, så här såg hennes bidrag ut i utmaningen på instagram


Får se om jag hakar på de låter ju faktiskt rätt kul :D

2012-02-09 // 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback