LIEEYA TIPSAR: KOLPENNA



Jag sitter och jobbar med min teckning som jag ska ha till min nya header till den nya designen och då använde jag mina kolpennor när jag skulle fixa ögonen och det kan jag verkligen rekommendera att man ska göra! Jag använda mig av kolpennan hard och då blev det direkt precis som jag ville så du skuggar lite lätt med pennan och sedan tar du en stompf för att gämna ut det. Här fick ni också en lite smygtitt på en del av teckningen / headern, mer tänker jag inte avslöja.


Vad snyggt. Jag har försökt med att få mina brudar som jag tecknar med att forma näsan så, men det är lite svårt. :)

2012-02-05 // 16:40:22
» Ellen

Hjälp, de där ögonen är OTROLIGA! Du har verkligen utvecklats som tecknare!

2012-02-05 // 17:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback