Ligger som nummer två i populärt



Fick syn på att mitt inlägg om min canvas tavla ligger som nummer två i populärt i kategorin konst. Jätte roligt, och det är jätte roligt att ni tyckte om den. Har tyvärr inte hunnit jobba alls med den idag får se om jag hinner imorgon när jag kommer hem. Fick en kommentar om att jag kunde göra tidsinställda inlägg och det hade ju varit det allra bästa men det är ju bara ett problem, jag har inte tid att hitta på någonting roligt att skriva om och vill inte bara lägga upp massa saker som inte har med konst att göra eller någonting tråkigt. Så tyvärr får ni lida lite, ska som sagt försöka hinna lägga upp ett nytt inlägg imorgon.- Vad de handlar om får ni se se.


Vad kul att ditt inlägg är på 2a plats. :D

2012-02-29 // 21:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback