Lite allt möjligt


(Från Kan Dees Blogg)


Vill bara börja med att säga, ser ni vad jag ser? Alltid lika roligt att få reda på vilka som läser ens blogg och det är ju tack vare Kan Dee som jag har fått de flesta läsarna ifrån vilket jag är sjukt tacksam över och ännu roligare är det att få reda på att Kan Dee fortfarande läser ens blogg. Dagen har bara börjat men detta gjorde verkligen min dag.

Sen vill jag be om ursäkt för att jag inte la upp två mini-målningar som jag lovade igår, men att få ihop mitt staffli tog det mesta av tiden och sedan gjorde jag lite annat. Men idag lär den komma upp jag lovar, dock kommer det dröja lite eftersom jag måste installera min nya skrivare så jag sedan kan Scanna in bilden för min förra har jag redan tagit undan.

Jag kommer även att göra ett litet inlägg på de saker jag köpte i förrgår, var inte så mycket men lite att visa upp och förklara iallafall.


Wow vad kul att hon nämner dig. :D

2012-02-19 // 11:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback