Min lilla målar hörna


Här får vi se en bild på min lilla målar hörna som jag kallar den. Hade mycket hällre velat ha ett litet rum jag bara kunde ha när jag målade men kan tyvärr inte det så idag har jag fått fixa till min hörna istället. Har plastat in den lite så att jag bara kan börja måla när jag kommer så långt, riktigt mysig är den och vid ett fönster så man får bra ljus och så. Får se om jag hinner börja måla någonting idag.. tiden bara rusar iväg och solen kommer försvinna snart.


Jag har inte ens plats med en målarhörna! >_<

Får se om jag har plats när jag ska få min egna lägenhet. :)



Jag har tipsat om din konst btw, passa på att skriva det nu medans jag kommenterar. ;)

2012-02-26 // 16:12:08

Vilken mysig liten hörna!

2012-02-26 // 17:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback