RAMEN ÄR FÄRDIG- TAVLAN SITTER PÅ VÄGGEN


Ramen är färdig målad och tavlan är upphängd på en av mina väggar. Jag är nöjd och tycker att det blev riktigt snyggt. Bild på det kommer dock imorgon eftersom det inte blir bra att ta några bilder nu för det är för mörkt. Jag fick ändra lite på mina väggar för annars blev det inte snyggt så nu har jag plats för yttligare en ny målning bredvid "True Colors" men det får vänta för nu är jag riktigt sugen på att göra lite teckningar.

Den nya designen börjar bli klar, har lite till att fixa med och en ny header att teckna så det ska vi börja med imorgon.. så det blir att skissa idéer och så. Hoppas ni alla får en super mysig fredags kväll


Designen & din header ser jag fram emot att se. :D

2012-02-03 // 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback