Samma färg på alla eller olika?


Har inte kommit så värst mycket längre på min teckning och jag har beslutsångest som vanligt. Ska jag ha samma färg på alla rosor eller olika? Hatar när jag inte kan bestämma mig!

Btw, har faktiskt varit och köpt yttligare två Canvas tavlor, 40 x 40 cm. Gäller ju att passa på när dom har det blilligt så nu får vi hoppas dom är bra. Har en del att måla nu så känns skönt, får dock se när det blir och när jag känner att jag har lust att måla.


Jag tycker olika, eller så kan du sova över natten & bestämma imorn. Har jag beslutångest, så tar jag och får lite sömn, så får jag ett avgörande nästa dag. :)



Det funkar för mig, men jag vet inte om dig.

2012-02-21 // 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback