Shout It Out


Detta har jag jobbat med idag.. är nöjd än så länge med hur det blev. Jag är trött på att bara rita allt fram ifrån så därför puschade jag mig själv för att ändra lite. Som ni ser är huvudet inte rakt framifrån och inte kroppen ihäller. Plus att jag har pillat med håret, vilket är det jag har alldra svårast med. För att vara första gången jag gör detta så tycker jag det är bra. Hoppas bara resten blir lika bra!

Nu ska jag bara mysa med familjen resten av kvällen, imorgon börjar mitt projekt att göra tre målningar på en vecka och på torsdag så kommer mitt mini-projekt upp "Alfabetet på en vecka". Hoppas ni alla har haft en trevlig och mysig helg 


Asså wow!! Älskar den!!! o,o Döcool!!

2012-02-13 // 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback