TIME TO DRAW AND BE CREATIVE


Efter snart tre dagar är äntligen designen till bloggen färdig, kan hända att jag ändrar lite till och så men i stora drag är den helt färdig och jag är riktigt nöjd och längtar tills den kommer upp och ni får se den. Så det enda som fattas nu är en ny header och det ska vi börja med att skapa nu hade jag tänkt, det inte hur långtid detta komma ta men ska ta god tid på mig och inte stressa allt för mycket för vill att den ska bli bra. Har några idéer i huvudet om jag vill att det ska se ut, jag tänker inte säga någonting mer. Om ni har tur så kommer det kanske upp en lite smygtitt bild imorgon.


(Jag ska för första gången teckna i ett av de block jag köpte i veckan, så det ska bli mycket
spännande.. det jag har valt att teckna headern på är det papper som är allra grovast)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback