Tre eller sex teckningar med tidningspapper?


Som många av er inte vet så är teckningen "America´s Sweetheart" också delvis gjord med tidningspapper. Tröjan hon har på sig är de mesta tidningspapper, det blåa och vita renderna är inte de men allt annat är. Fast på den använde jag mig av olika bilder som jag klippte och klistrade och inte massa ord som i teckningen "Fashion News", nu håller jag på med yttligare en teckning där det ska finnas någonting med tidningspapper i men nu är ju frågan ska jag bara göra tre teckningar med tidningspapper i eller sex? Det är tänkt att detta ska bli en liten mini-kollektion av teckningar som har tidningspapper gemensamt. Så vad tycker ni, Tre eller Sex teckningar i denna mini-kollektionen?


Coolt! Both of them are so awesome! :D

2012-02-21 // 13:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback