AKVARELL OCH BLYERTS TILLSAMMANS


Det gick faktist ganska bra endån att måla med akvarell i ögat om jag får säga, blev iallafall nöjd med resultatet. Det jobbiga är att det måste torka hela tiden så får sitta med hårfönen och föna på de stället jag vill ska bli tort så det går snabbare. Jag tänkte fortsätta med att måla med lite till akvarell på teckningen, nästa steg.. läpparna. I denna teckningen hade jag tänkt blanda både akvarell och blyerts.. får hoppas det bli snyggt!

Jag har förresten spelat in en video till när jag målar ögat, ska klippa ihop den och fixa och sedan lägger jag upp den så fort den är färdig.

(Om ni undrar varför det står massa M och L i olika partier i ansiktet så är de för jag ska
veta var jag ska skugga sedan, M = Mörk och L = Ljus)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback