BYE ROSE AND BYE COLOR


Jag har hela tiden tyckt att någonting med målningen har inte riktigt stämt och nu tog jag ett hastigt beslut och det visade sig vara det rätta så det var ju tur det. Jag löste det hela genom att måla över rosen och strecken med färg i håret. Och nu tycker jag den ser tusen gånger bättre ut, dock är den inte färdig än så jag ska låta den torka nu och sedan fortsätta.
Vad tycker ni.. bättre nu eller innan / med eller utan ros och färgade streck i håret?


» Alice

Det blev mycket bättre nu :)

2012-01-29 // 16:56:29

Jag gillade rosen men den är fin nu med! :)

2012-01-29 // 18:57:53

Det blev mycket bättre utan, det var lite plottrigt innan.

2012-01-30 // 00:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback