DAGENS "ATT GÖRA" LISTA:

God morgon!
Idag har jag en del att göra..
eller ja, jag har bestämmt att
jag helst vill få detta gjort. det
allra viktigaste är såklart de
första på listan, vill verkligen
bli klar med min teckning nu
och jag tänkte köpa en ram
att ha den i och sedan ska den
upp på väggen?! Passar kanske
inte in i mitt rum så mycket
eftersom jag inte har någonting
blått eller rött men kan bli snyggt
endån. Jag vill även börja med
att fixa min nya header är trött
på den jag har nu plus är roligt
med någonting nytt. Dock
kommer den bli lik denna jag
har nu tror jag.. har inte riktigt
bestämmt mig än om jag ska
göra som ungefär den jag
har nu eller någonting annat,
det återstår att se.





Allt bra med dig idag? :)



-------------------------------

Btw. Om du är sugen på en ny snygg design så har jag en liten design uttlottning i min blogg, kolla vetja! :)

2012-01-09 // 15:00:55

Ja! Gör hur du vill, det är så kul att se dina teckningar och målningar, jag kollar bloglovin varje dag för att se om det har kommit något nytt från dig!:D



Btw; jag var en av dem som började följa dig när kandee bloggade om dig! <3

2012-01-09 // 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback