DE TVÅ KONSTBLOGGAR LIEEYA LÄSER..


De flesta som tycker om konst läser Kan Dees blogg, en otroligt härlig blogg med många fina teckningar och massa inspiration får man. Jag har läst hennes blogg ända sen hon startade den, minns inte riktigt hur jag hittade den mest troligtvis via bloglovin´.



En annan konstblogg jag läser är http://ennelin.blogg.se/, älskar hennes teckningar och när hon målar med akvarell. Så läser du inte hennes blogg tycker jag du ska börja göra det nu. Har för mig att jag hittade hennes blogg när jag kollade igenom lite konstbloggar på bloglovin´.


För övrigt läser jag typ ingen blogg.. ibland går jag in och läser Carolina Gynnings. För någon dag sedan bad jag er tipsa om konstbloggar men tyvärr är jag rätt kräsen eller vad man ska säga och har svårt att tycka om bloggar. Jag kan tycka att en person tecknar riktigt snyggt men det fattas liksom någonting, lite störigt för jag vill jätte gärna läsa fler. Men det kommer kanske, fick ett tips om en blogg igår och den verkar faktist riktigt bra så har kanske snart tre jag följer.

Fortsätt tipsa om bra konstbloggar är ni snälla!


http://lardigteckna.blogg.se/

hellomiami.blogg.se/

iamcaty.com/

lindaaaa.blogg.se/

2012-01-21 // 11:56:20

Driven själv en konstblogg om du är nyfiken :)

2012-01-23 // 01:23:17
» saga

Jag tecknar, så jag har väl också en konst blogg kan man väl säga! besök gärna min om du vill :)

2012-01-25 // 09:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback