DET BLIR ATT FORTSÄTTA MÅLNINGEN IDAG


Idag ska jag fortsätta måla på min teckning, jag har precis ritat dit lite cirklar i bakgrunden som sedan ska föreställa typ bubblor. Men innan jag börjar med bakgrunden så blir det lite lunch. Som jag skrev igår så hade jag gjort en ny video som jag la upp på youtube igår men idag tog jag bort den innan den ens hann komma upp på bloggen för var inte alls nöjd med den. Men lovar att jag ska göra en ny idag (Kanske?!), ni kanske har lust att se när jag fixar med bakgrunden?! Ska försöka hitta ett bra ställe att ha kameran också på för just nu bara trillar den hela tiden.

Nu har jag fixat med mina teckningar som ni hittar i menyn till höger, jag har ändrat min signatur på alla bilder förutom den första jag gjorde för där ska jag även fixa med bakgrunden för är inte alls nöjd med den där är.


Ha en underbar lördag :D!

2012-01-07 // 13:25:13

Den blir bra ju :) Kram!



Tips!

Håller i en tävling i min blogg där vinsten är ett jättefint, eftertraktat Crystal Bullet halsband! Avslutas fredagen den 13/1. Var med du också!

2012-01-07 // 15:28:14
» kiba

Har du inte något stativ? Jag använder mitt när jag ska teckna & lägga upp det på youtube. :)

2012-01-07 // 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback