DETTA ÅRET KOMMER BLI LIEEYAS ÅR

Jag har bestämmt att detta året kommer bli mitt år, jag har en del saker jag vill göra och så.. och jag ska försöka få det gjort också så får vi hoppas det går bra. Jag har bestämmt mig för att ha några "Nyårs Löften" som man brukar kalla det.

1. Jag ska utvecklas och bli bättre på att teckna, våga tänka ett steg längre och hitta min stil.

2. Jag ska testa på att måla tavlor, älskar tavlor och vill testa på att måla och skapa egna tavlor som jag sedan kanske säljer?!

3. Jag ska göra flera inlägg i kategorin "Lieeya Tecknar", där jag kommer lägga upp flera video när jag tecknar och pyslar med saker.

4. Jag vill skaffa ännu flera läsare och förbättra min blogg så den blir roligare att läsa. Jag ska skärpa mig och uppdatera lite oftare än vad jag gör!

5. Införa flera inlägg i kategorin "Snabba Skisser", vet att många har typ 5 minuter skiss. Kanske någon typ som det?!

Här är fem saker jag vill uppfylla under 2012, och det börjar redan nu.. eller nej, efter den 4 Januari så ska jag börja med detta. För imorgon är det min födelsedag så då blir det tyvärr inget bloggande men det får jag ta igen senare. Sedan får ni jätte gärna komma med tip och förslag på vad ni vill se här på bloggen så ska jag försöka fixa det.

Bjuder på en snabb skissbild här till vänster, inte det bästa jag gjort men som sagt bara en snabb bild som jag slängde ihop..






» Alice

Skulle vara roligt om du kunde ha en frågestund någon gång :)

2012-01-02 // 15:34:16
» kiba

Ska du sälja tavlor så ser jag fram emot det. :D

Jag har uppfyllt mitt förra nyårslöfte, att bli kändis på youtube med att få upp till 100 premunationer. ^^

2012-01-02 // 19:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback