DETTA KOMMER BLI EN NY FAVORIT

 


Jag fick tag på en skissbok som jag blev riktigt nöjd med. Tror verkligen detta kommer bli en ny favorit!. Jag vet att många andra skissar på ett mindre papper först och sedan tecknar "om" det igen på ett större men det har jag aldrig gjort utan jag brukar alltid bara teckna direkt på de pappret jag vill ha det på, men man kanske ska börja göra en skiss först?! Men denna boken ska först och främst vara till nästa vecka och sedan får vi se om jag fortsätter skissa i det, jag ska försöka bli bättre på det iallafall.


» Kyrie

Åh jag har en exakt likadan! ^^ samma röda fäste till och med. Vi fick dem på bildlektionen och de har ultimat perfekt papper för att göra små detaljerade bilder.

2012-01-13 // 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback