DIFFERENT KIND OF LOVE PÅ WE ♥ IT



Nu finns även min teckning "Different Kind of Love" på We It så nu tycker jag att ni ska ta och gå in och ge den ett hjärta. Den bilden som är ovanför min teckning där en tjej gråter.. hur underbar är inte den på en skala?! Blev helt kär i den direkt, det är någonting som blir helt underbart när man ritar att en person gråter.. det blir fint på något sätt. Och tårarna på den målningen ser helt verkliga ut så jag tycker ni ska gå in och ge den ett hjärta med.

Nu ska jag plocka fram mina färger och fortsätta måla.. tror faktist jag ska ta och måla rosen i
två blåa färger, men har inte riktigt bestämmt mig än så vi får se.


Jag gillar den som är din, tjejen som gråter & den som är överst på höger sidan! :D

2012-01-25 // 11:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback