EN AV MINA TOP TRE BÄSTA


Idag började jag skugga denna skissen lite, har inte kommit så långt men denna hamnar lätt på min top tre lista över det jag är mest nöjd över. Plus tycker den blev så himmla söt på något sätt, kärleken mellan oss människor och djur. Jag orkar tyvärr inte fortsätta med denna idag för är riktigt trött och det har varit en lång dag, ser fram emot imorgon.. den sista skissen ska göras, ska bli spännande att de vad det blir av de. Tänkte jag sedan skulle publicera ett inlägg med alla de skisser jag gjort under dessa (snart) sju dagarna, så får ni rösta på eran favorit och så säger jag vilka jag tycker om och vilka jag inte tycker om.


jättesöt fågel du har ritat, ser lite disney aktig ut! :D

2012-01-22 // 10:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback