EN LITE UPPDATERING PÅ HEADERN

Jag har gjort en lite uppdatering på headern som jag hoppas ni ser.. den är lik den andra men som sagt uppdaterad. Den blev kanske inte lika färgglad men endån färgglad?!! Får se hur länge jag har denna.. kanske bytar snart igen men tycker det är roligt att byta lite då och då.

Nu tänkte jag att jag skulle göra en ny övning i min bok, så får vi se hur det går. Jag kanske gör den som en Step By Step eller så visar jag bara upp resultatet senare/imorgon. Får se hur jag gör helt enkelt. Tänkte att de var kanske hög tid att ha en ny tävling snart?! .. eller vad säger ni?


Bjuder på en bild som jag bla tog till min header, älskar att fota
färgpennor med spetsen upp.. blir så härligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback