EN ONÖDIG KOMMENTAR.. LIEEYA GEMFÖR

För snart fyra månader sedan:
För två dagar sedan:
När jag hade lagt ut min Step By Step: Ett Öga- på bloggen i fredags så fick jag en kommentar av en tjej som tyckte det var skit fult mer eller mindre och tyckte framför allt att mina ögonfransar såg helt konstiga ut och att man knappt såg dom. Jag kan köpa det med att dom kanske inte syntes så bra men hur kunde hon då tycka dom såg konstiga ut om de knappt syns?! Iallafall så tyckte jag det var en onödig kommentar men men.. men då fick jag syn på ett öga jag ritat för snart fyra månader sedan och var de allra första ögat jag någonsin ritade och jag tycker ju skillnaden är stor mellan det första ögat och de jag gjorde i fredags och kolla bara på ögonfransarna! Katastrof på den översta ju. Men jag ska erkänna att jag kan verkligen inte rita ögonfransar tycker jag.. är riktigt svårt och så blev jag hyfsat nöjd i fredags och så får man en sån kommentar..

Men nu ska jag lägga det bakom mig tänkte att de kunde vara kul att se hur jag har utvecklas.. jag tycker dom inte mitt senaste öga är perfekt men mycket bättre än det för fyra månader sedan! Och anledningen till att ögonfransarna inte syns så tydligt på Step By Step: Ett Öga- är för att alla de bilderna tar jag med en digitalkamera. Jag scannade sedan in bilden och det är den bilden ni ser här ovanför.


Bruden som skrev det till dig- SUCK MY AS!

Jag tycker båda är snygga, och så tänkte jag "översta med mascara, och nedersta utan!" ;)

2012-01-15 // 11:31:24

Hej!

Tänkte bara kolla in och önska dig en underbar Söndag :D

hoppas du får en fin dag!

Kram

2012-01-15 // 12:20:06

Men gud vilken onödig och taskig kommentar! Jag tycker det ser bra ut och skillnaden mot det för några månader sedan är ju väldigt stor. Visst är det kul att se hur man utvecklas och det måste man få en chans att göra. Usch, tycker folk ska hålla sina taskiga åsikter för sig själva.

2012-01-15 // 12:51:54

Äsch såna där fjantiga kommentarer är bara att strunta i. Det är bara folk som behöver uppmärksamhet som tar sig tid att skriva sådant trams.



Övning ger färdighet - men det är inte det som är grejen - hur "bra" man tecknar - själva grejen är att hitta sin egna unika stil!

2012-01-15 // 13:01:19
» jk

alla som ritar skaffar ju sig en egen stil. jag tycker att ditt senaste öga är jätte fint och vilken utveckling sedan de första! :)

2012-01-15 // 15:08:38
» hilda

jag tycker du har utvecklats väldigt mycket de senaste 4 månaderna. Det kan inte vara perfekt till en början, man lär sig med tiden :)

Som sagt alla skaffar sig en egen stil! :)

2012-01-15 // 16:36:52

great improvement! and i'm sure you'll learn to draw perfect lashes one day since nobody starts perfect, you always need to practise! :) i think it's very nice.

2012-01-17 // 08:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback