ETT ALLMÄNT INLÄGG OM OLIKA SAKER

Hej på er alla underbara och fina läsare, och tack till alla som har svarat på min fråga i inlägget under och de flesta (tror jag?!) tyckte mest om mitt senaste verk"Love Explosion By Lieeya" och det är själv min favorit så
det var roligt att höra. Och några av er skrev jätte gulliga och fina kommentarer som jag verkligen uppskattar, andra skrev också lite tips jag skulle tänkta på när jag tecknar vilket jag uppskattar mer än vad ni tror.. för jag har som sagt inte tecknat alls länge (Snart 3 månader) och jag vill ju bara bli bätte och bättre.

Anledningen till att jag inte alls har bloggat idag (förens nu då) är ju för jag fyller 20 år och vill såklart fira det med min familj. Det har varit en super bra födelsedag som inte kunde ha blivit bättre och jag har fått mycket fina pressenter och mer ritmaterial som jag tänkte visa upp här i bloggen imorgon. God Natt På Er!

PS: Bilden under ritade jag lite snabbt igår mest för jag var sugen på att teckna och det skadar ju verkligen inte att man över hela tiden.



» kiba

Såklart man ska skippa bloggen för att ha kul på sin födelsedag! ;)

2012-01-04 // 00:13:39

sv; tack själv :) måste säga att jag älskar din header också.

2012-01-04 // 00:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback