FRÅGA: BLOGGA OM KONST ELLER ANNAT OCKSÅ?

Nu när jag har fått lite flera som läser min blogg så undrar jag vad ni helst vill läsa om i bloggen.. vill ni läsa om bara konst då jag bloggar om allt vad konst innebär dvs: teckningar som inspirerar mig, vad jag håller på att teckna eller måla, material, We ♥ It, tips om andra konstbloggar jag läser, och massa annat som har med konst att göra. Eller vill ni att jag bloggar om konst men även lite annat dvs jag tipsar om snygga outfits jag sätter ihop, bloggar lite om mitt liv m.m. Skulle vare jätte roligt om så många som möjligt kan svara på denna frågan! BLOGGA OM KONST ELLER ANNAT OCKSÅ?




Bjuder på en av de bilder jag tog till min nya header som jag tyvärr inte har hunnit börja på än, tänkte dock ta ett par bilder till nu när jag köpt Akryl färger också och förhoppningsvis hinner jag de imorgon.


Jag tycker du ska hålla dig till konsten :D

2012-01-10 // 00:35:00
» Frida

Jättefin blogg och fina målningar! :) Målar även jag med. Tänkte höra utifall du ville hjälpa mig med en bloggdesign samt header då din blogg var så himla fin! Om du nu sysslar med sånt förstås.. :) Samt om du vill ha betalt, Mvh Frida!

2012-01-10 // 03:12:31

Jag tycker att du ska blogga mest om konst, men kanske lite om annat också :) men mest konst :D

2012-01-10 // 07:16:57
» kiba

Jag gillar det du skriver om din konst men jag tycker det skulle innehålla lite konsttips & dom outfitsen du sätter ihop. :)

2012-01-10 // 08:17:45

Jag tycker du ska blogga om konst, men du kan ju lägga in lite andra saker då och då!:)

2012-01-10 // 09:17:20

Jag tycker du bara ska blogga om din konst. Det är ju den vi är här för :)

2012-01-10 // 10:00:13
» Saga

Konst! :)

2012-01-10 // 12:18:01
» ica

Du ska blogga om det du tycker om! :D Jag gillar ju konst så det är ju såklart nice, men kanske skriva och tipsa om andra saker du gillar? :) Kram

2012-01-10 // 15:01:43
» emma

konst! kanske lite musik-kläd,photoshop-foto tips osv också! Men jag tycker mest konst och tips! :D

2012-01-11 // 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback