FRAM MED A3 BLOCKET OCH BÖRJA SKISSA


Nu har mitt underbara A3 block åkt fram för andra gången och det är nu tänkt att jag ska börja skissa på min andra målning. Jag är helt glad och ser verkligen fram emot detta.. har en lite idé jag vill göra så jag hoppas det blir som jag vill. Denna målningen ska match den andra målningen jag gjorde "Red Beauty" (ni ser den på bilden). Så jag ska då använda typ samma färger men då göra någonting helt annat motiv.

Btw, jag har bestämt mig för att teckningen "Different Kind Of Love" är färdig.. det blev ingen bakgrund eller färg på håret för jag är nöjd med den som den är och vill inte förstöra den. Den kommer upp lite senare här på bloggen och som miniatyr i menyn.


Gud vad spännande. :D

Får se om det blir kanske något jag tipsar om eller får inspiration av på min blogg.

2012-01-24 // 15:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback