FYRA SVARTA FINELINER 0,4 mm


(På bilden ser ni min svarta bläck penna som jag brukar använda till skisser och teckningar men
nu ska jag använda mina nya fineliners istället och de är de fyra som ligger underst)


Jag har tidigare fyllt i det mesta med min svara bläckpenna som verkligen är super bra, den har tunn spets och torkar fort men nu börjar den ta slut så tyckte det var hög tid att ta och skaffa mig några fineliner istället så nu har jag köpt fyra stycken med 0,4 mm spets. Så det blir att testa dom på dagens skiss som jag tyvärr inte har hunnit börja med än. Finliner är verkligen någonting jag rekomenderar, tycker det blir super snyggt att fylla i en teckning med det, speciellet läpparna då de sticker ut lite extra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback