IDAG SKA DEN BLI FÄRDIG.. HAR JAG BESTÄMT!



Här ovan är en bättre bild på de nya Akryl färgerna jag köpte igår, den röda (som är ett annat märke än de andra) använde jag igår och blev supernöjd med hur färgen såg ut när jag målade och när det hade torkat. Har inte kunnit testa de andra än men det kommer. Nu ska jag fortsätta med de sista på min målning och jag har bestämt mig för att den ska bli färdig idag! Var iväg innan idag och fick tag på en ram som bilden ska vara i så hoppas det blir bra.

Vill tacka er som har svarat på min fråga än så länge och de flest vill att jag bara ska blogga om konst och det håller jag ju med om.. var ju de jag hade tänkt från början men har märkt att jag har kommit ifrån det lite men lovar er att ni ska jag skärpa mig! Det är ju faktist en konstblogg.


Tack! :)) du med!

2012-01-10 // 16:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback