JOBBADE VIDARE LITE MED SKISSEN


När jag var klar med skissen så bestämmde jag mig för att jobba vidare med den lite så jag skuggade ansiktet, halsen och läpparna. På bilden så ska jag börja skugga läpparna har bara fyllt i med blyerts änsålänge och ansiktet och halsen är inte alls skuggad på denna bild. Scannade nyss in bilden i datorn och jag måste säga att på denna bilden blev jag extra nöjd med skuggningen så jag tänkte jag kanske skulle visa den imorgon (om ni vill se den då). Annars så gillar jag läpparna på denna bilden, lite annorlundare än vad jag brukar göra för på denna så är dom mer rund eller vad man ska säga.. ni kanske förstår vad jag menar?!


Jag måste också tillägga att gud vad roligt att jag snart har 50 stycken som följer mig via Bloglovin´ riktigt roligt måste jag säga och den dagen jag når 50 måste vi ju fira lite smått här i bloggen, eller vad säger ni? 


She have really sexy lips! :D

2012-01-19 // 07:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback